De voedingsbehoeften van de Europese bevolking vergelijkbaar met die van de Franse bevolking en ze hebben hun weerklank in de veel voorkomende gezondheidskwesties. Uitgaande van haar Franse ervaring is PiLeJe de uitdaging aangegaan om gezondheidsprofessional en hun patiënten in heel Europa te laten kennis maken met haar gezondheidsgeneeskunde.
De PiLeJe methode
Advies geven en specifieke producten voorschrijven die bij de patiënt passen die daar effectief baat bij heeft. Dit is een visie waarbij iedereen meewerkt aan het alomvattende gezondheidsprogramma en dit principe past PiLeJe toe op haar buitenlandse partnerschappen. Het heeft geen zin een product op de markt te brengen als het niet goed wordt gebruikt en de enige manier om het juiste gebruik van een product te garanderen is door de gezondheidsprofessional de nodige middelen, informatie en kunde geven voor de juiste adviezen. Hiervoor zijn het delen van kennis, het overdragen van wetenschappelijke kennis en het geven van opleidingen essentieel.
Een wereld bij u in de buurt
PiLeJe telt tot op heden vijf dochterondernemingen in Spanje, de Benelux, Italië, Zwitserland en Zweden. In totaal is het laboratorium aanwezig in 43 landen, door haar merken en/of productiecentra.
“PiLeJe is als gezondheidspartner aanwezig op de buitenlandse markten, maar wil verder gaan als een gezondheidsbevorderingen gemeenschap en wil in synergie met haar gezondheidsprofessionals opereren...”